måndag 26 oktober 2009

"There's this boy I like, met him at the food court."

Det blev ju faktiskt en rätt fin måndag. Under äldsta killens träning satt jag och mellankillen i baksätet på bilen och kollade på Night at the Museum. Innan det skulle jag hjälpa äldsta killen med matteläxan. Hur kan jag ha klarat Matte B om jag har problem med en nioårings läxa ?! Nåväl, den blev gjord och vi tog oss iväg på hockeyträning. Mellankillen ligger nu sjuk i feber men som tur är så är värdmamman ledig imorgon så att jag och Cecilia kan åka iväg till Trumbull Mall. Och på tal om Mall ; Denna låten är till Jessica, Sandra, Vincent, Malin J och alla andra med förträffligt bra tv-seriesmak (How I Met Your Mother, alltså)! Robin Sparkles - Let's go to the mall. Oslagbart!

7 kommentarer:

  1. ÅH. Såg det avsnittet av HIMYM häromdagen.
    Underbart!

    SvaraRadera
  2. ALSKAR Let's go to the mall!!!

    SvaraRadera
  3. haha robin sparkles, kan nästan inte bli bättre än så!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Anni : Visst är det underbart? Har du sett uppföljaren "Sandcastles in the sand?". Inte i klass men Let's Go To The Mall, men ändå en höjdare. Roboten är kvar!

    Jess och Sandra : It's awsome!

    Malin : Nej, visst då? 1. Efternamnet Sparkles är sjukt coolt. 2. Det finns en robot med i videon. 3. Älskar sättet hon säger "about" på. Mer som "öböwt". 4. "Well, the 80's didn't come to Canada until 1993". Så sant, och kläderna är awsome. 5. Robin Sparkles äger.

    SvaraRadera
  6. Jag är med på bloggen ;D

    SvaraRadera