torsdag 29 oktober 2009

Tjugonionde oktober tvåtusennio.

Idag sov jag till 11.30, åt Wasa knäckebröd till frukost och har sedan spenderat eftermiddagen på gymmet. Nu känner jag mig redo (och nästan glad) att arbeta fram till 20.00. Värdmamman råkade tabba sig och glömma bort att dom skulle på bröllop på söndag, så hon var tvungen att ändra mitt schema lite. Så som tack för att jag jobbar på söndag fick jag ledigt denna morgon, imorgon kväll och hela lördag, dvs halloween. Dessutom ska jag och grabbarna kanske spendera söndagen på bio, och det skulle jag ju ta mig tusan gjort gratis. Älskar bio!

Har även beställt en ny digitalkamera och nästan bestämt mig för att köpa en I-pod. Mitt Visa-kort som jag absolut inte skulle använda något här borta går varmt just nu .. Men för sjutton, lite prylar måste man väl få unna sig! Jobb några timmar och sedan Grey's Anatomy-kväll hos Cecilia. Solen skiner och en medioker torsdag känns mitt i allt lite bättre. Puss!

Och förresten, så här fint är det på mitt universitet nuförtiden ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar