torsdag 29 oktober 2009

Vad jag är lycklig hela långa veckan ut ..

Innan jag åkte trodde jag att jag skulle ha en fruktansvärd hemlängtan när jag kom hit. Det har jag inte. Jag älskar USA och egentligen vill jag bara att alla jag tycker om ska flytta hit istället. Ibland får jag dock ilsaknader av personer. Som en våg kommer det över en hur mycket man älskar och saknar vissa människor. Idag ilsaknar jag Sanna. Sanna som (med hjälp av många andra) gjorde sommaren 2009 helt underbar. Det känns som att vi känt varandra hela livet, vilket är en otrolig lögn. Det är endast 7 futtiga månader sedan vi delade hotellrum i London och insåg att vi var awsome tillsammans. Sanna är den som kan komma till mig kl 7 på morgonen för att sova över. Som tillsammans med mig och Julia kan sitta och se Vänner dubbat på franska. Som aldrig har gått ut från Indiska utan att köpa något och som har jättedålig godissmak. Och det är en himla tur att det är henne jag ilsaknar. Vet ni varför? Jo, för att om 9 ynkliga dagar så befinner hon sig här hos mig. Hon ska ta sitt pick och pack och flyga en himla massa timmar för att spendera en vecka i mitt stökiga rum. Det kommer att bli så himla fint!

Sanna är den dära rödhåriga saken på bilden. Bilden är från min avskedsfest och det var ungefär när bilden togs som jag insåg att jag inte alls var redo att säga hejdå till folk så jag bjöd in alla på palt-kalas dagen efter. Osmart när man inte ens hade packat klart, men tusan vilket fint dygn det blev.


1 kommentar:

  1. Ååååhh <3 Fick akut Jenny-abstinens nu! Helt galet känns det, att vi ses så snart. Skype/msn ikväll?

    SvaraRadera