torsdag 1 oktober 2009

Torsdagsmat.

Att inte börja jobba förrens 15.30 och behöva vara i skolan redan 9.30 är väldigt irriterande, men då kan man ju faktiskt göra vettiga saker istället för att sova. Till exempel gå på lunch med fina tjejer. Det var då vad jag gjorde idag.

Mötte upp Mimmi och Cecilia för en ovanligt hälsosam lunch på Panera Bread. Caesar-sallad blev det (Ida och Sandra, Röda Lyktans är godare!), men när jag kom hem så åt jag lite kakor bara för att kroppen inte skulle hamna i obaland på grund av för nyttigt intag.




































1 kommentar:

  1. Ja röda lyktan lyckas allt med sina sallader! Men du Jenny, kommer jag känna igen dig när jag kommer och hälsar på? Du kan ju inte chockera kroppen på så många olika sätt samtidigt ;)Både sallader och trääning? haha! Jag kommer iaf vara mig lik, förhoppningsvis lite brunare efter fyra månader i sol och bad :)

    SvaraRadera