måndag 5 oktober 2009

5. Gå på minst en stor konsert.

Så jävla avkryssat att om jag hade haft punkterna på ett papper skulle det ha varit ett hål på nummer fem just nu för att jag kryssat över det så hårt. Ikväll har jag sett Blink 182 och Fall Out Boy i Madison Square Garden. Så himla fint att det inte går att beskriva (även om jag ska ge det ett försök imorgon). Tack Jessica för att du ställde upp och följde med och räddade min själ från evig olycka. På riktigt, du är värd allt gott.

"I don't care what you think, as long as it's about me.
The best of us can find happiness in misery."


3 kommentarer:

  1. ÅH! Vad kul för dig (: Jag är grymt avundsjuk, haha.

    SvaraRadera
  2. Neeej! Men åh vad kul att du for :D var det fantastiskt? Vilka låtar sjöngs ?: D

    Elin Vii

    SvaraRadera
  3. J : Åh, tack!

    Elin : Ja, fantastiskt är nog rätt ord faktiskt. Fall Out Boy började med Sugar, We're Going Down och sedan körde dom allt man vill höra. Dance dance, Thnks fr th mmrs, This ain't a scene o.s.v .. Blink spelade betydligt längre och hann därför med fler låtar, men dom spelade The Rock Show, What's my age again, I miss you, Always o.s.v. Åååh!

    SvaraRadera