torsdag 8 oktober 2009

Onsdag.

Idag var det onsdag och det innebar som alla andra onsdagar Las Vetas-kväll. Las Vetas är ett himla mysigt café borta i Fairfield dit många Au Pairer far och bara umgås. Idag spelade vi alfapet, åt äcklig cheesecake och lyssnade på pojkar som och sjöng och spelade. I ett av borden på Las Vetas finns ett litet fack där folk stoppat in lappar med små meddelanden och citat. Så himla fint! Imorgon är det torsdag och det innebär ju som alla andra torsdagar Grey's Anatomy-kväll med Cecilia. Yay!














































5 kommentarer:

  1. Åh tack snälla rara du. Hur säger ma detsamma med ett finare uttryck? Det får bli- du är söt.

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det verkar vara där! :)

    SvaraRadera
  3. Emma : Åh, tack!

    Sara : Jo, det är himla himla mysigt. Hur går det för dig? Har du hittat någon värdfamilj ännu?

    SvaraRadera
  4. Hej :) Jag bor i Oxford som ligger ungefär en halvtimme från New haven och Bridgeport. Vet du vart på kartan jag är då? haha. Hur länge har du varit här i USA och varit au pair? Anna :)

    SvaraRadera
  5. okej, då har du varit här dubbelt så länge som mig, jag har varit här i tre-fyra veckor. Ja det är en bit, angående mallet har jag faktiskt inte så bra koll på vad dem heter än men kanske har varit där :) haha. Var i ett mal mortom Bridgeport i söndags som hade en bio i mallen, tror det var i fierfield (eller vad det heter). Pratar jag i ett helt annat språk eller förstår du vad jag menar? haha.

    SvaraRadera