fredag 9 oktober 2009

Je t'aime.

Dagen har varit fin. Jobb, college (och fått reda på att jag är ledig nästa vecka då de andra har 'midterms'. love it), biblioteket, postkontoret .. Sedan fick det vara nog med vettiga grejer så då spenderade jag resten av tiden med att strosa omkring i snobb-butiker i Westport för att sedan hamna på ett cupcakes-café och läsa världens bästa bok. Började om att jobba vid 15 och sedan slutade jag vid 21.30 (fast i ärlighetens namn så la sig ju barnen vid 20, så sista timmen fick jag betalt för att se tv). Nu klockan snart 01.00 och det är dags för sömn. Uppstigning om 5 timmar!


White chocolate cupcake, diet pepsi och finaste boken. Att kunna sitta utomhus på café i shorts i oktober känns underbart.


Och titta här vilka alldeles underbara örhängen jag inhandlade i New York i helgen! Minns ni mina pingvinörhängen förresten? Mellankillen sa idag "Jenny, du har bara använt dina pingvinörhängen en endaste gång". Så himla söt man kan vara att man lägger märke till sådant ..

1 kommentar: