lördag 3 oktober 2009

Corn Dog.

Här har man letat igenom hela femte avenyn på Manhattan för att hitta en Corn Dog och så mitt i allt så råkar det finnas på storkillens baseballmatch. Så himla fiffigt. Nu har jag alltså för första gången i mitt liv smakat denna udda maträtt. Det var med viss skeptism jag tog den första tuggan och nog hade jag väl anledning att vara skeptisk alltid. Den smakade ungefär som en halväcklig korv instoppad i en doughnut. Men ja, nu kan jag i alla fall kryssa av nr 11 på min lista.


2 kommentarer:

  1. Bara för att jag läste det här innan jag somnade (jag sov middag lite) så drömde jag att jag åt en. I drömmen sa jag att jag skulle sluta vara vegetarian för att kunna äta såna! Haha

    SvaraRadera
  2. Hahahaa! Jag har svårt att tro att det är en sanndröm i alla fall ..

    SvaraRadera