fredag 30 oktober 2009

Dan före halloweendopparedan ..

Lillkillen och värdmamman är sjuka och jag sitter mest och hoppas på att det inte är svininfluensan. Vore ju taskigt nu när Sanna ska komma och allt. Annars så är klockan nio på kvällen så om tre timmar är det officiellt Halloween här borta. Och inte snålar man med något på halloween inte. Pumpor hit, godis dit och dräkter överallt. Själv har jag inte införskaffat mig någon kostym ännu, det får bli morgondagens projekt. Senare på kvällen åker vi iväg till en pub i New Haven och det blir ju förhoppningsvis trevligt. Dock känns kostymgrejen lite påfrestande då alla dräkter är 'slampig sjuksjöterska', 'sexig lärare' eller något annat i den stilen. Jag vill ju vara Jack Sparrow! Ska leta imorgon. Nu måste jag iväg och bowla! Ha världens finaste Halloween. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar