onsdag 14 oktober 2009

Jag har en plan – tajmad och klar in i minsta detalj.

Idag : Jobb 7.00-8.15, fika på Barnes and Noble med Siri, möte med min kontaktperson, jobb 15.00-20.00, alfapet och kakor på Las Vetas.

Imorgon : Jobb 7.00-8.15, Zumba (dvs träning. den ni!) med Cecilia, lunch med samma fina tjej, framkalla bilder från Niagarafallen, jobb 15.00-20.00, Grey's Anatomy-kväll i Cecilias galet stora hus.

Fredag : Jobb 7.00-8.15, besök på blodbanken, vanliga banken, köpa hösttröja, jobb 15.00-20.00, avskedsmiddag och bowling för Mimmi som åker hem nästa torsdag.

Ibland behöver man helt enkelt lite jävla struktur på vardagen så att man inte spenderar all sin lediga tid under en filt framför datorn. Nu ska jag klä på mig min nyaste tröja och stoppa i ett par rosettörhängen innan jag beger mig till en av mina favoritplatser här i Westport ; Barnes and Noble serving Starbucks. Finaste bokaffären tillsammans med det enda Starbucks(et?) som säljer cola light. Whoppa!, som Chandler Bing skulle ha sagt.

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra grej att planer in saker sådär! Det är som du säger, ibland måste man strukturera upp lite saker.

    SvaraRadera