tisdag 20 oktober 2009

"Let's go buy something that's bad for us and then sue the people who made it. That's American, Robin!"

Det där med att tappa bort sig själv när man åker iväg och bor i en annan familj stämmer nog lite. Idag har jag ätit sallad (!) till lunch, köpt Calvin Klein-underkläder och målat naglarna. Först spred sig en liten obehagskänsla över mitt nya jag, men sedan insåg jag ju att jag faktiskt ätit munkar till frukost och skippat gymmet för att spendera några timmar framför tv'n. Så helt borttappad är jag ju inte. Tur!

Ps 1 : Yankees vann mot Angels med 10-1. En vinst kvar innan de är i final!
Ps 2 : Jag får inte donera blod i detta landet för att jag är från Sverige (!). Diskriminering.
Ps 3 : Jag såg precis senaste avsnittet av How I Met Your Mother. Så roligt så att man dör lite.
Ps 4 : Idag sken solen och jag gick i t-shirt. Himla fint med en varm höst.
Ps 5 : Denna överstora rosett köpte jag här om veckan på Forever21. Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar