tisdag 13 oktober 2009

Lösryckta ord om inget alls.

Jag älskar film. Men något jag älskar mer än film är att sätta sig med en vän i soffan, slå på en film och sedan mitt i allt upptäcka att eftertexterna redan rullar och att man haft så trevligt och råkat prata bort hela filmen. Att jag lyckats hitta sådana människor här på andra sidan jorden gör mig så lycklig.

Förutom att spendera kvällen i soffan med Cecilia har jag suttit och läst lite om How I Met Your Mother. Jag må inte kunna mycket om englands kungahus eller kalla kriget, men oviktig fakta är det bästa jag vet. Jag såg för övrigt klart alla How I Met Your Mother-avsnitt idag så nu kommer det bara ut ett i veckan. Kanske är bra för min sociala status här borta ..

På väg till mellankillens fotbollsträning pratade vi lite om allt och inget och jag frågade honom ifall han kunde nämna fem delstater i USA. Till svar fick jag : "Joo, vi har ju Kina, och Westport, och Europa ...". Sötfan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar