lördag 17 oktober 2009

You know, I really thought it was that can't-eat, can't-sleep, reach-for-the-stars, over- the-fence, world-series kind of stuff.

Jag har blivit pinsamt insatt i baseball och idag spelade Yankees mot Angels och vann med 4-1. Nina, en vän från Holland, läser mycket skvallertidningar så idag på bowlingen när matchen var på så kollade jag på matchen och hon berättade för mig vilka de olika spelarna dejtade. Praktiskt! Yankees vann som sagt matchen, men det var bara match nummer ett av många matcher. Det fungerar precis som slutspelet i elitserien i hockey hemma. Yankees är nu i semifinal och innan jag åker hem från detta land så måste jag ha sett en Yankeesmatch, sådetså.

Lets go Yankees, lets go.

2 kommentarer:

  1. Det är knappt så jag tror att det är sant! Baseball och gymmet. Vad har hänt med vår gamla Jenny? ;) Det är ju i och för sig bra. Fast jag hoppas fortfarande du vill äta daimkaka i bilen när du kommer hem? Och föresten, jag saknar dig så himla mycket!!

    SvaraRadera
  2. Haha. Gymmet kan du stryka, där är jag max en gång i veckan nuförtiden ;D Klart jag vill äta daimtårta i bilen, det är ju våran grej. Saknar dig med. Hoppas att din födelsedag var underbar. Puss

    SvaraRadera